Sista semesterdagarna

Det blev en lite annorlunda avslutning på semestern.
Det började i onsdags med att jag blev tvungen att akut söka vårdcentalen eftersom min näsa då uppnått clownstadiet, rund och röd som en kula!! Ont som sjutton också.
Fick penicillin = 4 tabletter/dag i 10 dagar!! Har väl aldrig varit med om maken, men nu 3 dagar senare så börjar den återta sin forna form om än den fortfarande är lite röd och nu flagnar.

I går, efter en jättehärligt dag vid havet, fick jag en sprängande huvudvärk. Snabbt hem och tog 1 Ipren och la mig, det dunkade och dunkade och jag kunde inte sova, efter 2 timmar tog jag en Ipren till och 30 min efter det var det bara att springa och kräkas!! Har ALDRIG varit med om det heller.........pust! Men huvudvärken gav med sig, åtminstone så jag kunde öppna ögonen och försöka andas.

I dag är det lite lagomt yrsligt och en dov känsla bakom ögonen och i nacken så det blir en lugn och stilla dag.
Skönt i allafall att sommaren fortfarande dröjer kvar, 24 grader i skuggan och nästan molnfritt.

Bjuder på lite härliga sommarbilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0