Köksdelen

Nu är köket klart, det enda som saknas är en "vattenkran", men den kommer och eftersom vatten inte är indraget än så är det ju ingen brådska med det. Avloppet är fixat så jag kan bära in vatten och diska om jag vill, men vi kör med plastbestick och plasttallrikar än så länge. Elektrikern var förbi idag och vi har bestämt var uttagen ska sitta och jag har fått ström till spisen också, provisorisk indraget, men dock och det känns skönt. Nu kan man fixa mat och fika utan att behöva bära med sig allt varje gång man far ut. På utsidan har vi gjort i ordning 6 pallkragar och fyllt med jord och gödsel och förberett för att flytta de växter jag har vid lägenheten där jag bor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0